شعری برای تولد ندا عشقم

شعری برای تولد ندا عشقم

من این شعر رو خیلی وقت پیش بود حدود 23 روز که امادش کردم برای روز تولد ندا عشقم..حتی خودشم خبر نداشت که دارم براش شعر اماده میکنم و خلاصه دیروز که میشد 92/5/5 تولدش بود و این شعرو که البته دلنوشته خودمه تقدیمش میکنم به عشقم که خیلی دوسش دارم : قوربونت برم عزیز دلم ندام عشقم.هنوز اسمی برای این دلنوشته ام انتخاب نکردم به ندا عشقم گفتم خودت یه اسمی بزار روشبوسه

♥••.•´¯`•.•• `•.¸¸.•´´¯`••._.•♥♥••.•´¯`•.•• `•.¸¸.•´´¯`••._.•♥♥••.•´¯`•.•• `•.¸¸.•´´¯`••._.•♥


دوباره تنــها شــده ام ، دوباره دلـــم هــوای تــورا کــرده اســت.

خــودکارم را از ابــر پـر میکــنم و برایـت از باران میــنویــسم.

 به یاد شــبی می افــتم کــه تورو میـان شمــع ها دیــدم.

دوباره میــخواهــم به ســوی تــو بیــایم. تـــــورا کجــا میــتوان دیـــد ؟؟!!

در آواز شبـاویز های عاشـــق؟ در چشمــان یک آهــوی مضــطرب؟ در شاخـه های یک مرجــان قرمز؟  درسلام دخــتر بچه ای که تازه نام تورو یاد گرفته است؟ دلــم میخواهــد وقـتی باغــها بیــدارند ، برای تــو نامــه بنویــسم. و تــو نامـه هایم را بخــوانی و جــواب آنـها را بـه نشــانـی همـه غـریبـان جهــان بفــرستـی. ای کاش میــوانســتم تنــهایــیم را برای تــو معنـا کنــم و از گـوشـه های افـق قلبــم برایت آواز بخـوانـم.

کاش میـوانسـتم همیشـه از تــو بنـویـــسم.
می تـرسـم روزی نتوانـم بنویـسم و دفتـر هایم خالــی بمانند و حـرف های ناگفــته ام هـرگـز به دنیـا نیایـند.

می تـرســم نتوانـم بنویـسم و کسـی ادامـه ی دلــنوشــته های قلبــم را نشــنود.

مـی تـرسـم نتوانـم بنویــسم و اخـؤین نامـه ام در سـکـوتی مــحض بمیــرد وتازه تـرین شعــرم به تــو هـدیـه نشــود.

دوباره شــب ، دوباره تــپش این  دل بــی قــرارم.

دوباره سـایه های حـرفهـای تــو کـه روی دیوار رو به رو مـی افتـد.

دلــم میخواهــد هــه دیوار ها پنجــره شونـد و مـن تــورا در میـان چشــمهایـم بنـشانـم.دوباره شب،دوباره تنــهایـی و دوباره خودکـاری که با همـه ابـر های عالــم پر نمی شود. دوباره شب دوباره یاد تــو که این دل بـی قــرار را زنـده نگـه داشتـه است.

دوباره شب،دوباره تنــهایی،دوباره سـکـوت،

                                                            و دوباره من و یک دنـیــا خـاطــره...


°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸

دوســــــــتـــــــــت دارمــــــــــ عشــــــــــــــقـــــم♥ عـــــــــزیــــــــــز دلـــــــم عاشقتم

♥••.•´¯`•.•• `•.¸¸.•´´¯`••._.•♥♥••.•´¯`•.•• `•.¸¸.•´´¯`••._.•♥♥••.•´¯`•.•• `•.¸¸.•



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 6 مرداد 1392برچسب:, ] [ 23:14 ] [ tanha ]
[ ]